Mina bekymmer ..

Förfaller så väldigt oväsentliga- så små!
Små fina flingor faller ned utanför mitt fönster, vita små dun sända från himlen lämnar ett vitt täcke på marken- Jag vill så gärna tro att våra saknade lämnar sina spår som ett tecken på att de finns och är!!
Jag vet ingen smärta som trasslar sönder hjärtat och värker hål så stora att inget kan fylla dem åter som saknad och sorg! Finns ingen genväg att ta, man måste ta sig igenom och lära sig att hantera alla aldrig mer!

Att förlora sitt barn- ❤ finns inte!!

Tänker på er var minut, mina tårar faller och jag mår så väldigt dåligt!
Hur ska då ni må- Om jag mår så här!

Som sagt mina små bekymmer om vem som ska och inte, vem som sa eller inte sa är inga bekymmer alls!!

❤❤❤❤



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback