Nytt försök- Att få tiden till bloggen 💕

Känslan infinner sig inte riktigt- Allt är liksom platt eller Nää det är egentligen galet krokigt just nu!!

Har haft bättre må bra tider om man säger så, och vill inte att min blogg ska bli en oas av gnäll. Tanken är att barnen ska kunna titta in hit när de är vuxna och minnas hur det var när de var små/ unga och busiga ❤️
Då vill de inte minnas det genom tyck synd om mig för jag .... inlägg 😁

För att börja någonstans, så råkade lille plutten EDDIE göra sig illa igår- flera timmar på akuten och fem stygn senare mår han bra, ont så klart!

Han spelade kula hemma hos grannen och kulan gick sönder och den dumma biten trampade sen Eddie på.
Så idag är det lugnt och stilla som gäller!

Har som vanligt tagit massor av bilder för någonstans har jag som var dag tänkt blogga 😘
Så enklast är väl att visa ett litet kollage på att vi lever och har det som de flesta andra 😂








Förra lördagen hade vi bara två barn en stund och passade då på att frossa i pizza och glass i Vadstena 😍


Hängt i lekparken!

Sålt mängder av Converse 👍
Mina rosa såklart!!

Fått fina presenter!



Mixade bilder 



Junie lilla bortskämdingen- Fick tuffaste mysisen av älskade kusinen Ronja ❤️

Avslutar här fyller på mer sen ... Vi ses snart igen!!
Puss o kram


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback