Började min dag med en glad morgonpigg bebis..

Även idag ( igår lördag ) mycket tidigt!
Vad har hänt med min lilla buse- som väcker Mamma vid 4 på morgonen 😱😴 förvisso väldigt glad och rar 😍 men alldeles för tidigt tycker jag 😁.

Vi har jobbat även idag, med bästa Ingergerd ❤️
Efter jobbet gick vi direkt till Mormor och stannade kvar till kl 19:00.

Junie är så förstjust i gammel Mormor 💗
De busar o pratar med varandra mest hela tiden 😊

Min Mormor hade fått en så vacker bukett med tulpaner ända från Bjuv!
Var tvungen att ta kort på dem.

Avslutade dagen med lördagsmys framför tv med Fiddelie " som inte var så sur som bilderna ser ut " men hon är inte bra lilla hon❤️
Precis som Mirellah som jag ligger och tänker på nu!!

Varför kan de inte få må bra mina tjejer!
Nathalie mår nog o andra sidan himla bra!!
Stockholm- vänner- Avichi!!
Kraaam alla!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback