Fredag igen- sol ute!!

Jag sitter inne- liten har precis ätit en middagsburk med biffstroganoff och avslutat med en Ellas smoothie 😊 och nu slumrar hon i min famn samtidigt som jag ammar. Lilla busen dricker inget annat än bröstmjölk " envis.com " 👍.

Hon är lite förkyld och varit sen i måndags- inte mycket alls!
Första gången hon är förkyld lilla tjejen ❤️ 

Hon har börjat säga Eddiie!
De har så mysigt ihop de här två! 
Borde gå ut och gå men sitter bara i soffan och grubblar!
Vill borra ett hål genom mitt skallben och låta alla bekymmer rinna ut!!


Tänk om man kunde vara liten igen- Som Alicia ex som kommer hem så lycklig!
Hon har fått ett fint hjärta av sin kille ❤️
Kärlek är helt underbart!





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback