När man kommer hem från jobbet ...

Hela huset doftar mat och nybakat, då blir man mer än lycklig!!

Hemmagjord svampsoppa och scones!
Gjorde av mina älskade barn ❤️
Fiddelie 💗 Nathalie.

Hallongrottor till kvällsfikat hade de gjort med!
Så mina semlor jag hade med mig hem på det så blev det verkligen en riktig
Fettisdag!

Tur jag tog minisemlor 😊

Imorgon ska min lilla Fiddelie opereras och jag kan inte/ får inte vara med 😔😥
Syskon får ej följa med- och Junie ammas mesta del och dricker inget mer än tuttmjölk 😂
Tur hon har en snäll Storebror och att Pappa följer med!
Skit skit jag vill ju vara med henne.
Operationen tar 1-2 timmar och sen blir hon kvar minst 4 timmar!


❤️❤️❤️


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback