Var med och tävla om ett par valfria Converse- Värde upp till 1200kr!

Känns ju lite som att det var väldigt längesen jag hade en tävling här på bloggen, och ni mina fina läsare är mig alltid så trogna!!
 
Så nu kör jag på stort här och tävlar ut ett par av de kanske mest köpta skorna på marknanden Converse All Star!!
 

Storlek, modell och färg är helt valfria bland alla de modeller ni hittar på www.billigafynd.com som jag samarbetar med i denna tävling!
 
 
För att vara med i denna tävling finns det som alltid lite regler som jag vill ni ska göra- Alla får vara med såklart!
 

1.Kopiera bilden ovan och länka till www.billigafynd.com ochfamiljenkidz.blogg.se

2.Gör ett blogg inlägg om tävlingen ( kolla så länkarna fungerar ) har du ingen blogg

så går det bra att länka via facebook eller Instagram också!

3.Kommentera detta inlägg med länk till din blogg/facebook och skriv vilken modell, strl och färg du önskar på din Converse om du vinner!

4.Gilla billiga fynd på facebook 

 

5.Jag älskar kommentarer så ös mig med dessa, jag kommer dra vinnaren efter hur aktiv du är på min blogg!

Tävlingen pågår mellan 28mars-28april!

LYCKA TILL MIN VÄN!

P,s BilligaFynd har just nu smått tokigt bra priser på Converse nästan halva priset!

+ att man alltid får med en liten extra gåva under Mars-april!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du kommenterar!
Ulrika jansson på Facebook
ullrikaa på instagram

Önskar vinna rosa med högt skaft i stl 38

Svar: Lycka till fina du <3
FamiljenKIDZ

2014-03-28 @ 11:34:53
Postat av: johanna-fröken svår och det ljuva livet

Jag är gärna med och tävlar om ett par leopardmönstrade med högt skaft i storlek 39.
Jag gillar på facebook, johanna jansson.
Jag har delat tävlingen på min blogg, länken finner du i URL/bloggadressfältet :-)




Svar: Stort Lycka till :)
FamiljenKIDZ

Postat av: Johanna Mårtensson

Vilken otroligt lyxig tävling som jag verkligen hoppas på att vinna:)

Gillar och delar detta på min Facebook (Johanna Mårtensson)

håller mina tummar hårt hårt hårt på att jag vinner ett par ljusrosa med högt skaft i storlek 37.
Vill så gärna matcha dotterns snygga rosa skor i vår och sommar.


Svar: Vad kul att du är med och stort Lycka till 🎉
FamiljenKIDZ

2014-04-02 @ 08:16:28
Postat av: Pixie

Kul tävling och tack vare din tävling har jag hittar mina dröm skor tror jag =) Black/Carmine rose är ju grymt snygga och storleken ska vara 38.
Jag har bloggar om tävlingen,delat på google+,gillar billiga fynd på facebook.
Nu håller jag tummar och tår att turen är på min sida =) ha en fin kväll
mvh


Svar: Lycka till ❤️
FamiljenKIDZ

Postat av: Hanna Nahlin

Jag vill vinna dessa:
Converse all star print hi mirage gray/white i stl 35 till min äldsta dotter.

Kram /Hanna


Svar: Lycka till min vän ❤️
FamiljenKIDZ

2014-04-05 @ 22:07:47
Postat av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar, då detta verkligen är en perfekt tävling för mig som behöver ett par vår/sommarskor just nu.

Länkat: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2014/april/tavlar-om-ett-par-valfria-converse.html#comment

Önskar gärna vinna Converse All Star Seasonal H1 - Beach glass i storlek 40, högt skaft i mintgrön.

Gillar deras Facebook sida (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna

Svar: Lycka till ❤️
FamiljenKIDZ

2014-04-05 @ 23:41:07
URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Emelie widerberg

Jag är gärna med och tävlar. Önskar mig gärna ett par Arizona racer leather ox i storlkek 44. Jag har sådan otur med skor då jag har sådanna stora fötter. Och sen skulle dom också vara bra att springa i och när man är ute med barnen och går mycket :)



Svar: Vad kul 😊Lycka till!
FamiljenKIDZ

2014-04-11 @ 16:00:51
Postat av: Maria v

Jag har gillat sidan på facebook och är gärna med och tävlar! Converse All stars Celtic green storlek 44. Det skulle vara mina första Converse då man själv inte har pengar att köpa så "dyra" skor för man ör arbetslös :(



Svar: Lycka till 😊 kul att du är med!
FamiljenKIDZ

2014-04-12 @ 19:12:23
Postat av: Maria v

Är med och tävlar!! skulle gärna vilja ha om jag vinner ett par Converse all star Celtic green i storlek 43. Converse kosta så mycket och det skulle vara fantastiskt att äga sitt första par. tyvärr är jag arbetslös så skorna är lite för "dyra" för mig!

Svar: Vad kul 😊 Lycka till!
FamiljenKIDZ

2014-04-13 @ 12:30:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback