Vi gjorde ingen stress- vi tog gott om tid på oss!


Mysiga promenader i vårsolen ska njutas och inte rusas igenom tycker allafall jag Junie och jag 😘
Lite mer än två timmar blev det och skulle kunna vart ute 2 timmar till om det inte skulle börjat blåsa och regna små spik!
Snacka om kontraster i väder!


Köpte med mig vita tulpaner hem- Trädgård och sånt har öppnat igen 👍
En röd ros blev det till Pappa med 🌹 min fina älskade och saknade Pappa ❤️

Så kul att det är så många som gillar Vår vagn- får så kul kommentarer från både äldre, yngre eller alla åldrar!!
Älskar den jag med!!
💕💗💕


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback