Farsdag-❤️

En dag som denna gör det sig mer än vanligt påmint om hur mycket jag saknar Min underbara Pappa ❤️

Du fattas mig så enormt mycket!
Grattis Pappa!
På Farsdag- ❤️
Älskar dig!

Barnen gjorde frukost på sängen till Thomas här hemma imorse- Kaffe och smörgås och två trisslotter på det en riktig sovmorgon ( han gick precis upp ur sängen 😂 ) för att jobba såklart 😜.
Robin överraskade honom ordentligt med något han länge önskat att få göra!!

Undra vilken bil det blir?
Som ett barn på julafton sken han upp när han öppnade sin present vill jag lova❤️

Nu ska jag ta tag i städningen här hemma, vilket är mer än behövligt 😝

Kram på er alla!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback