Lördag med fullt schema!!

Dagen började på Kidz med härliga och alltid så glada Ingegerd- Trivs så bra att jobba med henne 😊

Mycket nytt att titta på är det var gång jag jobbar ( är Mammaledig än och trivs så bra med det ) Jul och advents mys hade fått en egen hörna massor av fint!
Men det som fick min absoluta uppmärksamhet var Bugaboos senaste samarbete med Diesel/ Bugaboo by Diesel!!
Finns på www.kidzshop.se såklart! Fraktfritt och med en bilstol på köpet från besafe " iziGO ". Värde 1995kr. 
Läckra tillbehör i form av sittdyna, åkpåse, parasoll och ett myggnät.


Denna bild fick jag idag från barnvakten!
Hon är så älskad vår lilla skrutta ❤️
Är som jag sa Mammaledig än och hoppar in ibland när någon är sjuk eller behöver vara ledig och så jobbar jag lördagar, i januari börjar jag så smått att jobba på riktigt åter igen. 
Tiden går för fort..

Efter jobbet blev det en kaffe hos Nancy alltid lika trevligt! 
Tittade förbi hos Kevin som jobbade med plåt på bearbetningen.



Avslutade dagen hos Mormor med mat från BK 😄
Jösses stackarn hade bara 16 grader inne ( pannan hade gått sönder ) så vi köpte två element till henne. Hoppas nu de hjälper lite tills hon får pannan lagad,

Brr Så kallt hon hade det 😱😁

I skrivande stund får jag mitt livs bästa FaceTime samtal 😍 från Robin som är i Göteborg och tittar på In flames!!
Wiee... På det viset fick jag med se dem live😘😘

Ätit gott hade de gjort med!
Restaurant 2111!!
Underbart att barnen har det bra ❤️
Och tänker på lilla Mamma även då!
Lyckliga jag❤️



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback